STUDIO og Pirate Academy inntar Bergen Arkitektskole med performances, presentasjoner og events i og rundt BAS. Sjekk ut STUDIO (studio) bygget av studenter fra KMD og BAS i samarbeid og bli med på fløyteworkshop med STUDIOs residenskunstner Mark Fell og Jan Hendrickse.

The Pirate Academy # 7: Conviviality

Mandag 9. mai 2022 / 17:00
Bergen Arkitektskole
Mark Fell og Jan Hendrickse
Vic Fracker
Brandon LaBelle
Joy Forum (Gard Frantzen, Katrine Østergaard, Sveinung & Borghild Unneland, Maie Vallestad, Fergus Tibbs, Charlotte Besujen, Tord Træen, Sara Bo Lindberg, Jasuyo Tatebe + flere)

Denne utgaven av Pirate Academy er et  kveldsarrangement med fokus på temaet Conviviality. Performances, presentasjoner og deltakende prosjekter i og rundt BAS vil aktivere strukturer som er bygget gjennom samarbeid. Ett av disse er STUDIO (studio)-prosjektet, laget av studenter fra BAS og KMD sammen. En annen er badstuen som skal varmes opp for anledningen.

Vi baker brød, lager fløyter og deler bord, mat, lytteopplevelser og gjestfrihet.

Bli med! Ta med noe godt å ha på det nybakte brødet. Og ikke glem håndkle og badedrakt hvis du blir med i badstu, og varme klær til etterpå (som kan bli i totalt mørke!)

The Pirate Academy # 7: Conviviality arrangeres i samarbeid med KOROs prosjekt STUDIO ved KMD og BEK - Bergen senter for elektronisk kunst, Kunstakademiet i Bergen / KMD Institutt for kunst og Bergen arkitektskole.